1. Termeni și condiții

a. Prin utilizarea Site-ului https://www.importdirect.ro/ (în continuare: Site) se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale Site-ului. Site-ul https://www.importdirect.ro/ se supune legilor din România.

b. Administratorul Site-ului va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe Site. Cu toate acestea, având în vedere posibilele erori cu privire la aceste informații, Vânzătorul precizează că imaginile produselor au caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe Site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete.

c. În cuprinsul acestui Site următorii termeni vor însemna:
Cumpărător – Firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea
introductivă a facturii sub titlul client.
Vânzător – Continental Commerce Import&Export SRL (CUI: 26596455, J19/64/2010, capital social 30200 lei, cu sediul în Sat Dealu, Comuna Dealu, nr. 17, CP 537080) - denumirea comercială a societății administrator al Site-ului - înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.
Produse și Servicii - orice produs sau serviciu oferit pe Site, menționat în Comandă, care urmează a fi furnizat respectiv prestat de către Vânzător.
Comandă - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Produsele și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Produse și Servicii și să facă plata contravalorii acestora.
Contract - o comandă validă, confirmată de către Vânzător.

2. Procesul de vânzare pentru Site-ul www.importdirect.ro

a. Prin lansarea unei comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon, newsletter) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe Site.

b. Sistemul informatic al Vânzătorului va informa Cumpărătorul, prin mesaje automate distincte, înregistrarea comenzii, înregistrarea unui nou cont, abonare la newsletter.

c. Stocul produselor afișat pe Site are titlu informativ, este o valoare aproximativă și poate să nu reflecte stocul faptic al produsului respectiv.

d. În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind documentele fiscale.

e. Obiectul Contractului – îl constituie vânzarea produselor, respectiv prestarea serviciilor, în conformitate cu disponibilitatea stocului, pentru care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

f. Comanda Cumpărătorului – Cumpărătorul se înregistrează în Site pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online  www.importdirect.ro, apoi apasă butonul "Adaugă în Coș." În "Coșul meu", Cumpărătorul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comandă". Ulterior finalizării comenzii, Cumpărătorul va primi pe e-mail, o confirmare automata de primire a comenzii.

g. Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării produselor, respectiv prestării serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, Vânzătorul atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect prin căile precizate la paragraful a. din acest articol.

h. Comanda se transmite pe www.importdirect.ro

i. Modalități de plată – prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea Cumpărătorului: numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea); ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); Plata cu card bancar online la plasarea comenzii*. Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5000 Lei.

j. Livrarea produselor - livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând serviciile de curierat ale societatilor Fan Courier, Urgent Cargus sau Pallex. Produsele se livrează în ambalaj de carton sau paletizat după caz. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 2-5 zile lucrătoare. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral Contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

k. Vânzătorul nu îsi asumă răspunderea pentru acțiunile întreprinse de curieri. Timpul transportului se încadrează între 24 si 72 de ore de la ridicarea coletelor până la predarea lor către Cumpărător. Depășirea acestor termene de livrare nu cade în vina Vânzătorului.

l. Vânzătorul nu se obligă să rezolve disputele apărute între Cumpărător și agenții curierului, dar poate să-și acorde sprijinul Cumpărătorului în unele cazuri, dacă acesta din urmă face dovada că a încercat, însă nu a reușit să revendice problema apărută și consemnată pe documentele de transport conform cu prevederile de mai sus.

m. Costul transportului este gratuit, pentru comenzile în care valoarea produselor din coș este minim 250 lei. În caz contrar, costul transportului este de 25 lei. Cumpărătorul va putea cunoaște valoarea costului de transport in secțiunea “finalizare comandă” respectiv din e-mailul de confirmare a comenzii.

n. Înainte de livrarea produselor, cumpărătorul va fi contactat de colegii noștri pentru a-i fi transmise informațiile legate de livrare.

o. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica condițiile și/sau costul de transport afișate de sistemul informatic dacă marfă este de natură a îngreuna transportul este periculoasă pentru transport sau generează costuri suplimentare. 

 

p.  Vânzarea produselor se realizează și persoanelor juridice aflate peste granițele țării pe teritoriul Uniunii Europene în condițiile prevăzute de lege. După primirea comenzii, vânzătorul va întocmi factura proformă în baza căreia cumpărătorul va achita contravaloarea marfii. Expedierea produselor se va face numai după ce contravaloarea acestora s-a recepționat în contul bancar al vânzătorului.

 

 

 

q. Livrările în afara țării se vor trata separat intre Vânzător si Cumpărător astfel încăt să se obțină metoda optimă de livrare.

r. Vânzătorul își rezervă dreptul de a-și alege clientela fără motivarea deciziei de alegere. În cazul în care un cumpărător încalcă politica de vânzare sau nu respectă o înțelegere stabilită, Vânzătorul poate exclude cumparatorul în cauza din cercul de clienți, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

3. Asistența post-vânzare (after sales)

În cazul în care intâmpinați probleme, diferențe sau alte nereguli constatate după livrarea mărfii, vă puteți adresa cu e-mail la adresa suport@importdirect.ro în care să formulați sesizarea dumneavoastră. Echipa se va ocupa de verificarea sesizării iar dacă aceasta este întemeiată se va trece la soluționarea ei. Metoda de soluționare va fi comunicată în scris pe e-mail in decurs de 24-72 ore lucratoare în funcție de complexitatea solicitării. 

În cazul în care nu ați primit răspuns la sesizare sau considerați că soluția găsită de echipa de vânzări nu este potrivită și este necesară intervenția personalului de conducere, există adresa de mail special concepută pentru situații excepționale de sesizări/reclamații continentalaz@gmail.com la care puteți să vă adresați pentru conciliere/reevaluare amiabilă a sesizării respectiv a soluției obținute de echipa de vânzări. În acest caz, de sesizarea dvs. se va ocupa Albert Zoltán, director comercial și supraveghetor al echipei de vânzari.

 

 

 

 

În baza OUG 34/2014, aveți posibilitatea de a vă retrage din contractul la distanță în termen de 14 zile de la ajungerea în posesia bunurilor livrate.

 

OUG 34/2014 art.9(1) (...)consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.     (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la (...) b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare

 

În cazul în care doriți să vă retrageți din contractul la distanță, vă rugam să va exprimați această intenție în termenul mai sus menționat, prin trimiterea unui e-mail la adresa suport@importdirect.ro 

OUG 34/2014 art.11(1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:    

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă;    

b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.

 

(...)În aceste cazuri, profesionistul comunică consumatorului, fără întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.

 

Menționăm că intenția de retragere din contractul la distanță se înaintează obligatoriu în scris, prin modalitățile pe suport durabil mai sus menționate. NU se acceptă și NU constituie exprimarea intenției de retragere din contractul la distanță convorbirile telefonice.

 

După ce intenția de retragere din contract a fost semnalată și confirmată, clientul va trimite produsele în cauză la adresa specificată în e-mailul de confirmare.

 

Costurile de returnare sunt suportate în întregime de către client !

 

OUG 34/2014 art.14(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care (...)profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

 

După ce produsele s-au receptionat în depozit și verificat calitativ, se va opera rambursarea contravalorii acestora în contul bancar al clientului, care va fi comunicat către furnizor în scris. Clientul are obligația de a furniza în scris informațiile solicitate de furnizor în vederea realizării cu ușurință a procedurii de retur.

 

OUG 34/2014 art.13(4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării(...)

 

În cazul în care se constată că produsele returnate nu mai sunt vandabile sau nu mai îndeplinesc condițiile de calitate necesare comercializării, NU se va rambursa contravaloarea acestora.

 

Orice fel de produs care prin natura sa este un produs consumabil, iar ambalajul acestuia a fost deschis, NU se accepta la retur.

 

OUG 34/2014 art.16  Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

 Produsele aflate în portofoliul vânzătorului, care prin natura lor nu fac obiectul bunurilor de consum sau bunuri perisabile, beneficiază de garanție de conformitate de 6 luni de la data achiziției. Garanția la aceste produse se oferă pe baza facturii de achiziție și poate fi solicitată numai de către persoana (juridică sau fizica) pe numele căreia s-a emis factura. Garanția acoperă numai defecte, neconformități provenite din fabricatie. Garanția nu acoperă defecțiunile provocate de uzură sau din culpa ultilizatorului. Produsele care prin natura lor nu fac obiectul bunurilor de consum sau bunuri perisabile, beneficiaza de drept de returnare in termen de 14 zile calendaristice. Pentru a efectua un retur clientul este obligat să facă o cerere de retur, solicitarea de retur se poate transmite prin orice metodă dorește clientul: mail, (pe adresa: info@importdirect.ro), poștă, telefonic ( 0755 087 780 sau  0770 411 081), SMS (087 780 sau  0770 411 081), sau verbal atâtă vreme cât acest lucru se poate dovedi. În cererea de retur clientul are obligația să treacă urmatoarele: Nume, Număr de comandă, Motivul returului. 

În cazul în care o livrare este refuzata de catre client, nu se preia de la curier si nu se plateste contravaloarea acesteia, acea comanda este considerată ANULATĂ, nu mai face subiectul niciunui raport comercial între părți.

4. Drepturi de autor

Conținutul Site-ului este proprietatea Sc. Continental Commerce Import & Export Srl și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al societatii mai sus mentionate. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe www.importdirect.ro, ne puteți contacta pe adresa info@importdirect.ro. Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul Site-ului, în orice moment și de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest Site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a Site-ului cu scopul în care a fost creat. Eventualele sesizări de încălcare a dreptului de autor observate pe Site, pot fi semnalate la adresa de e-mail info@importdirect.ro. Astfel, în zona de comentarii, utilizatorii vor introduce pe Site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.

5. Forță majoră

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

6. Legea aplicabilă – jurisdicția

Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente la sediul Vânzătorului.